You are here
Home > All Post

Released To be Poverty (দারিদ্রতা হতে মুক্তি)

Super way to get Money, wealth and riches and Released To be Poverty

Many people do not see the face of one’s money while pursuing whole life- Many people do not get the place to spend money- Some people are getting enough money to provide one-to-one feed- I am going to talk about the sadness that I have taken today from Muslim Tantric science which is well-known and powerful.The words of all mullahs do not fit here- Because many moles say that the creator does not feed if the action is not done. I will tell you through this practice you will be able to own a lot of money. After the pursuit, without any source, without any source, the meaning of the meaning (maybe the Creator) will come in front of you. And it’s so true and proves that I do not think it’s necessary to give “%”. I have done this practice myself and got instant results in my hand. But one must remember that every pursuit is the hardship that is born in Egypt. But it is so confidential that nobody does it. But if you are ready to bear any hardship in the absence of money. If money is needed by you most, but of course you can do this.

Pursuit:

You do not have to do anything Four rakath’s prayers should be performed only in hardship. And in every rakath, Sura Fateha (specially arranged verses) will wear 1000 (one thousand) times. However, the prayer will be reduced to one leg.The matter is quite difficult.  I, myself, once prayed in life, after a great danger. But nowadays, fear of suffering, and did not dare to pray. But you will get the results immediately. You have to earn two rakath’s prayers A person will appear before you, Do not be afraid to see him. (Even though you do not believe in the present modern era, you are truthful) before the next two rakaht’s are offered to you, that person will leave you with the demands of your needs. But you must fulfill your prayers. Only then can you get the money .

Special Note: Get in touch with Admin, to get the specially ordered Sura Fateha.

 

অর্থ, সম্পদ ও ধনদৌলত পাওয়ার সহজ উপায় এবং দারিদ্রতা হতে মুক্তি

অনেকে সারাট জীবন সাধনা করেও একটি টাকার মুখ দেখে না- আবার অনেকে টাকা খরচ করার জায়গা পায় না- কেউ কেউ একমুঠো অন্ন জোগার করার অর্থ জোগার করতে হিমসিম খাচ্ছে- আমি আজকে যে সাধনার কথা বলতে যাচ্ছি তা মুসলিম তন্ত্রশাস্ত্র থেকে নেয়া এবং এতোটাই পাওয়ারফুল যে মোল্লাদের কথা এখানে খাটে না- কারন অনেক মোল্লাই বলে থাকে যে কর্ম না করলে বিধাতাও খোরাক দেয় না। আমি আপনাকে বলবো এই সাধনার দ্বারা আপনি নিমিষেই অনেক অর্থের মালিক হতে পারবেন। সাধনার পর নয় সাধনা চলাকালেই কোন উৎস ছাড়াই সয়ং অর্থ (হয়তো স্রষ্টা) এসে আপনার সামনে এসে উপস্থিত হবে। এবং এটা এতোটাই সত্য এবং প্রমানিত যে এর কোন  “%” দেওয়ার প্রয়োজন মনে করছি না। আমি নিজে এই সাধনা করেছি এবং হাতে নাতে তাৎক্ষনিক ফল পেয়েছি। তবে একটি কথা মনে রাখতে হবে প্রতিটি সাধনাই হচ্ছে কষ্ট সাধ্য এই সাধনার জন্ম হয়েছে সেই সুদুর মীশরে এবং বর্তমানে অনেকে তবে এটা এতোটাই গোপনীয় যে কেউ এটা প্রকাশ তেমন করে না।। তবে আপনি যদি অর্থ অভাবে যে কোন কষ্ট সহ্য করতে প্রস্তুত হন। যদি অর্থই আপনার সবচাইতে প্রয়োজনীয় হয়ে দারায় তবে অবশ্যই আপনি আমার এই সাধনা করতে পারেন।

সাধনা ঃ

আপনাকে কিছুই করতে হবে না শুধু কষ্ট করে চার রাকাত নামাজ আদায় করতে হবে। এবং প্রতি রাকাতে সুরা ফাতেহা (বিশেষ ভাবে সাজানো আয়াত) পরতে হবে 1000 (এক হাজার) বার। তবে সেই নামাজ পড়তে হবে এক পায়ে দারিয়ে। বিষয়টা বেশ কঠিন আমি নিজেও আমার জীবনে একবার মাত্র বিপদে পড়ে আদায় করেছি কিন্তু আজ অব্দি কষ্টের সিমা মেপে আর পড়তে সাহস করিনি। তবে ফল পাবেন আপনি সংগে সংগেই। আপনার দু রাকাত নামাজ আদায় হতেই আপনার সামনে এসে হাজির হবে কোন ব্যক্তি তাকে দেখে ভয় পাবেন না। (যদিও বর্তমান আধুনিক যুগে বিশ্বাষ হবে না আপনার তবে ধ্রব সত্য) আপনার পরবর্তি দু রাকাত নামাজ আদায় হওয়ার আগেই সেই ব্যাক্তি আপনাকে আপনার চাহিদা মত অর্থ আপনার জায়নামাযে রেখে চলে যাবে তবে আপনাকে নামাজ পরিপূর্ণ করতে হবে।। তবেই আপনি অর্থ নিতে পারবেন।।

বিঃদ্রঃ বিশেষ ভাবে সাজানো সুরা ফাতেহা পেতে এডমিনের সংগে যোগাযোগ করুন তার অনুমতি নিন।।

 

Sharing is caring!

Top
error: Content is protected !!